Lilla berry

Välommen härliga söndag. Ännu en sket söndag men en jävla massa snö!! Visst är jag positiv. Jag vill inte ha mer snö nu. Det räcker gott och väl som det är =(

Dagen har börjat bra i vilket fall. Vi sov hos mamma och pappa inatt så detvar rikigt brakfrukost som började dagen. Mums =) Sen inte mindre än så, så ser jag att min kära arbetskamrat har lagt ut min dröm filt på sin blogg. Man kan nu fynda den dör 199 istället för 499. Så jag tror att jag skall klicka hem den idag. Det blir det allra första till vår lille berry. Jag tycker egentligen att det är för tidigt men jag kan nog inte stå emot filten idag. Jag har faktiskt en acdc body hemma som matte & rebeccas lille wilmer skulle haft men dte drog ut så på tiden så de är för liten =(




köp filten på  www.babyshop.se

Kommentarer
Postat av: Svärmor/"Farmor"

Åh vad fin, den måste ni bara köpa till lille/lilla Berry! KJAM

2010-02-21 @ 14:30:49
Postat av: Jannie

Jag är såååååånöjd mer våran!

Hoppas du har överlevt dagen!

Kramar

2010-02-21 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0