23år och träningsvärk

Ja må hon leva, Ja må hon leva.
Jajjamen idag är det jag som fyller år hela 23 år. Ännu ett år har susat förbi och jag undrar vad jag gjorde 2009? Jo jag gifte mig och planerade det. det var väl i stort sätt allt.

Träningen igår gick kanon, visst var man lite ringrostig fast ändå inte så tokig. ett jäkla fyspass i början bara. det var mindre kul. Jag hatar upp hopp och knäböj. Jag trodde verkligen att mina ben skulle vara döda idag men dom är bara halv  döda =) hihi



Jaja vi får väl se vad denna dag har att erbjuda??


Kramaaaaar

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Carolines födelsedag! HURRA HURRA HURRA ! ! !

2010-01-21 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0