dead or alive

Igår var jag ledig, jag tänkte blogga men det blev inte så. Jag är så himlans trött nu för tiden, igår sov jag ända till klockan elva. Jag hade egentligen satt klockan på 9. Men dte fanns inte en chans i världen att gå upp då. På förmiddagen fixade jag i landet och vid tre kom stora syster till mig. Vi gick en sväng med hundarna sen lagade vi lasagne. Efter det hade R fotbollsmatch. 1-1 Denna gång. men det blev ju i alla fall ett poäng till dom =)

Idag är det min sista dag här i Kållereds butiken, vi stänger på fredag och imorgon är jag i kungsbacka. På fredags skall vi på studiebesök på BB. Efter det blir det en sväng till Ullared när vi ändå är i närheten.

Kram på er så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0