SPA

Nu är vi hemma hos mor efter en dag på jobbet och födelsdagsfirande i form utav bio och mat. Vi såg komisarie späck, vad ni än gör, se den INTE!!! så fruktansvärt dålig, parodi på beck tomb raider osv. ne jag höll till och med på att somna.

Dagen började att jag sjöng skönsång för Robin som idag blir 24, han fick paket och frukost på sängen =) Efter det bar det av för två golfrundor för hans del och jobb för mig. Nu skall Jag unna mig lite spa, jag skall ta mig ett bad och göra en inpackning i håret.

Sen blir det sängen är sååå trött efter helgens fläng. Igår var vi nämnligen på liseberg med matte, becca och willebus. ingen vila här inte =) R övningskörde med deras vagn där inne. Söten.

ne nu börjar badet bli fullt =)
bye bye


Kommentarer
Postat av: Veronika

Ni har väl inget badkar heller!??

2010-06-28 @ 09:12:58
URL: http://veda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0