tack för idag, slut för idag

Nu skall jag hoppa i säng. Man och hund ligger redan, jag har fyllt i det sista i försäkringspapprerna så dom är redo för brevlådan imorgon.
Jag har fortfarande inte bestämt mig när jag skall gå hem, det beror lite på jobb för mannens del och självklart hur jag mår.

Idag är det vecka 30 för oss. Bara 10 veckor kvar, de tio första gick ju på ett ögonblick typ. Magen är slät och fin och har inga tecken på bristningar än i alla fall. Tyvärr har det dykt upp som små små blåmärken på mina ben. Kankse 6st totalt, så nu måste jag smörja benen med sådan salva också. Jag har använt mig utan Clarins Stretch mark control och Weledas havandeskapsolja, men de är ju svindyra krämen kostar 550 och oljan 190. Båda börjar ta slut så det är bara att vränga plånkan för jag vill verkligen inte ha några fula märken som kommer vara kvar i hundra år.

Idag har hela familjen vart här och grillat, sen gick vi med hundarna och vad ser vi då? Jo en älg som jag fruktar mest av allt, så vi fick gå en jätte omväg för att inte gå förbi där på hemvägen. Alla var helt slut när vi kom hem. haha =)
Nae dags för sängen =)


Kommentarer
Postat av: 19 år och nybliven mamma

SPännande, bara 10 veckor eller kanske 7 veckor kvar :D Dessa veckor är segast men de går iaf frammåt :)



Njut utav gravidmagen, den e som bäst nu!



Kan du inte lägga upp en bild? :D



Snart e din bebis hos dig! Helt sjukt vad fort tiden går! :D



KRAM

2010-06-22 @ 00:50:43
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: caroline

om det ändå vore så enkelt så att det är smorjningen som styr bristningar. MEn så är det ju inte.. självklart ska man inte gå runt och vara torr, men det tar inte bort bristningar. JAg smorde somen tok med både havandeskapsolja och fet kram com var sviin dyr, inte fan hjälpte det =) ha en bra dag. kram

2010-06-22 @ 08:36:06
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

hoppas de håller sig borta,. min mage är fan inte het längre =) men men.. vad sak man göra.



Det rullar på här hemma, henke är väll lite latare nu =) men det tar sig. Du får komma och kolla någon ledig dag. kram

2010-06-22 @ 14:54:52
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0