underbar dag

Idag har vi slappat, nae det har vi faktiskt inte. Först 8.30 var vi hos barnmorskan, Hon kallar Berry för A-barn. Den sköter sig exemplariskt. Har vänt sig neråt och växer som den ska, värden och annat var också bra. Sen bar det av till mölndal där åt vi frukost och sen hade jag klipptid. Hela 5 cm åkte av, men nu är det friska toppar =)
Lite shopping blev det också R köpte 3 skjortor, jag en tunika och en klänning och 2 par byxor och 1 body till Berry.

Efter det köpte vi med oss jordgubbar och bullar hem för att sola och slappa. Ikväll har R spelat match, vann som vanligt =) Innan matchen var vi en vända till tippen (jag har röjt som attans i vårt förråd i går.) Jag har handlat mat. Nu sitter vi här och är färdiga för dagen. Köss på er =)

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; åh, tack så hemskt mycket!

2010-07-01 @ 07:18:36
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Visste väl att Berry var ett A-barn!1 :o))

Saknar er alla! Ses snart, gott! Många kramar till er från ett varmt och gott Cypern!!

2010-07-03 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0