a new home

Gårdagen vart kanon jag var ledig och lekte med min man. Vi skulle hitta vårskor till honom, men kräsen som han är kom han hem tomhänt. Jag däremot fick mig en ny röd skinnjacka av Robin =) Och för två veckor sedan kom han hem med en tunika och en kofta. Undrar om han tycker synd om mig som är fet?? haha

Idag sprang jag in på Hemtex på lunchen, köpte nya gardiner till vardagsrummet, men fasen vad dyrt det är! 700 spänn för två längder. två längder!! fattar ni?? Fy fan. hoppas att det blir bra =) Kanske att ni får se bild ikväll. Jag hoppas att jag får satt upp min tavla idag också. Nu när vi varit hos mamma sen i söndags tills igår kväll har det inte blivit något gjort =(


Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0