en frukost på blå express

Jag började ett idag men äter lunch redan nu. Anledningen? JO min frukost ligger på en rutten blå express buss någonstans i kungsbacka. Vi sov hos mamma och pappa inatt för att pappa jobbar borta så mamma ville ha sällskap, fick därför ta pisse bussen till jobbet där en äcklig man utan körkort körde som en jävla biltjuv. En blandning av graviditet och åksjuka gjorde därför så att min frukost flög upp och jag fick hoppa av bussen flera hållplatser tidigare för att samla mig.

Ikväll blir det i alla fall simhallen =) på måndagkvällar släcker dom ner och tänder ljus och det bästa, det är bara vuxensim =)

Kommentarer
Postat av: veronika

lät inte sååå nice det där med frullen :(

kram

2010-03-08 @ 16:03:49
Postat av: Nadine ;)

Stackars dig, inte kul ! ;/

2010-03-08 @ 16:23:49
URL: http://naadiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0