Mittwoch, som man säger på tyska

ja idag är det onsdag. weho. Ny vecka för lille Berry imorgon, hela vecka 15 =) Bara 25 veckor kvar, det låter som om att det går fort men när man säger 2 september så låter det som evigheter. jaja Nog tjötat om det.

Idag jobbar jag med Mackie-Boy, han skall köra mig hem efter jobbet fast först förbi mataffären, jag och mannen skall äta klämmackor till Middag/kvällsmat mums mums.

igår spenderades dagen men Matte, Rebecca och Willebus, vi åkte till ullared. En trevlig utflykt =) massa skit åkte med hem, nej faktiskt inte massa skit utan en del bra saker. Nya underkläder till mig då jag har fått nipptipp på alla bh:ar jag äger. Det e inte så nice. Robin köpte en Manchester United body till Berry och jag köpte en barbapappa snutte. Sen kom lite annat hemmakraffs med såsom tvättmedel mm.
Om jag har någon energi kvar ikväll kan det hända att ni får se den lille bodyn kanske. Först ska jag äta mackor sen får vi se. haha.

Nej nu bara en timmes jobb kvar sen blir det hemgång =) wehooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0