stackars lilla nino

Hemma på våååååran gata...ne inte våran gata men nära. Där bor det i alla fall en jätte mega stor hund (japansk kamphund om jag inte minns fel, den väger typ 80kg) Lilla nino väger bara 22kg då kanske ni förstår hur stor denna hund (milton) e. Nino kan typ stå under hans kropp. Milton är inte så förtjust i Nino och idag var han lös. Hans matte såg inte oss så milton flög på nino. Nino bara låg helt nertryckt i backen av denna stora hunden som bet honom. Nino försökte ju försvara sig men det var ju omöjligt.

Tjejen som vad ägare till Milton sprang fram och stod o skrek "vad ska jag göra, vad ska jag göra"
Ta bakbenen står jag och säger. Men han kanske biter mig säger hon då. (Men hallå, det är din hund) Då tar hon tag i hans öra och förösker dra bort honom. Kan man dra en 8okgs klump i örat?? Tror inte det.
TA BAKBENEN SKRIKER JAG IGEN.
tills slut stannar en bil med en man i. Precis då får hon bort honom.
Jag drar undan nino och ställer mig vid bilen för att kolla så att han inte blivit skadad, gubben kommer fram, han har tydligen hälsat på nino innan och är gör förtjust i honom. Då säger han stackars lilla nino, du e ju så fin stackars lilla nino. Det lät så gulligt. Där satt nino och inte fattade något. vad är det som hände ungefär. Nino fick bara två små små jack och lite skrap på sin haka. Tur det. Vet inte hur det gick för den andra hunden, jag glömde fråga. Men dte var ju inte mitt fel att det blev bråk, jag hade nino kopplad.


Här ser ni en milton hund, stooooor





Kommentarer
Postat av: carro

stackars nino, jag hade blivit vansinnig på den andra hunden. eller snarare på den andra ägaren, vilken papp skalle. kram

2010-03-29 @ 21:32:26
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: carro- gravid vecka 30

nu kickar jag igång en tävling på bloggen. Kika in. kram

2010-03-30 @ 15:20:43
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: 18 år och gravid

gud hatar hundar som är lösa och aggressiva. De borde inte få finnas hundägare som har hundar de inte kan behärska. Jesus finns sådana mesar!

2010-03-30 @ 15:24:24
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anmäl dom!

2010-03-31 @ 09:50:50
Postat av: 18 år och gravid

När har ni ultraljudet? :) Har ni på östra? Jag o J gick där :) Men vi var där 7 januari!

2010-03-31 @ 19:08:55
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0