underbara man, det finns ingen som du

Idag har telefonen ringt som attans på jobbet, jag har ringt massa, kompat jeans och fixat med medlemkort. Massa konstiga saker som jag inte brukar göra. Jag är helt slut i huvud och kropp.

Robin var snäll och köpte sushi till lunch och kom förbi med det. det uppskattades =) Efter jobbet kom söta svärmor för att hämta mig. När vi kom hem hade älskling lagat god mat med sallad =) Svärmor hade med sig massa bilder på robin som liten och hans anteckningsblock från 1:an och 2:an. Han levde i sin lilla bubbla redan då. Han skrev att han var hos polisen, och åkte polisbil till simhallen, han skrev också att han hade vart i sälen med sina grannar och att dte var mycket snö, mycket skog mm men dte roliga är att han var aldrig i sälen när han var litenoch självklart åkte han inte polisbil till simhallen. Ett tag skrev han att han var i simhallen varje dag. hahaha barn slutar aldrig att förvåna =)

Nu ikväll får han ännu en guldstjärna av mig, han gick ut med nino själv nu så kunde jag få blogga lite. han tänker på mig =)
Imorgon är jag ledig och jag skall verkligen inte ställa någon jävla klocka, det har vart alldeles för mycket klockor för mig den senaste tiden =(

God natt alla söta =)

Kommentarer
Postat av: Nadine ;)

Va snällt av honom... ;) <3

2010-03-02 @ 17:53:47
URL: http://naadiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0