A break

Jag har haft semster från bloggen Hihi
Det har inte hänt så väldans mycket faktiskt. I fredags var svärmor med man här och åt lite mat. Igår var vi hos min morbror i fjärås, min kusin har konfirmerat sig så vi var där på lite grillning. Super trevlig kväll, verkligen!! Eldnings tunnan kom från så vi tände en "brasa" som vi alla satt runt om. Jätte mysigt =) Så mycket mer har inte hänt, jag har jobbat som vanligt =) Nu har jag faktiskt två lediga dagar i rad, det skall bli riktigt gött. Hoppas verkligen att solen håller sig framme imorgon, då ska jag sola =)

Berry har verkligen börjat härja runt i min mage. på dagtid är det inte så mycket väsen, men när vi kollar tv på kvällen och när vi lägger oss, simmar och sprattlar den som attans =) det är mysigt men det känns så jäkla skumt. Jätte konstigt känsla. Känns som om man får dålig mage ungefär haha  =P
Imorgon är det vecka 26 (25+0) tiden går fort. Det är bara 14 veckor kvar.

Syster, hennes blivande och även systers vän har vart här alla käka pizza utan jag. Jag gillar inte pizza. Det tackar jag gud för. Han har bara gett mig en belastning och det är goooooodis =) Nu skall jag unna mig ett äpple till soffmyset =)

Kommentarer
Postat av: Rupert=)

Älskling, det var inget äpple i din hand, utan glass!! 2 st dessutom;)

Å idag stog det blommor på bordet när du kom hem ifrån jobbet, äntligen va... Älskar dig mest=)

2010-05-23 @ 22:41:41
Postat av: en kärlekssaga; unga föräldrar i väntan på nummer två!

fasen vad synd, jag har kollat på den i butik och tyckte den var okej på galgen. men jag ska prova den så får vi se om det blir ett köp eller inte! =) kul att du ska vara tärna förresten, underbart med bröllop!=)

2010-05-24 @ 19:48:05
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0