flatbread

jag tror att jag är allergisk, det är mycket pollen och skit ute nu. Så fort jag har vart ute börjar jag snuva och klia i näsan. Idag var det ögonen också =( fy fan.
Innan jag började jobba på jc, knegade jag på mc donalds i tre år. Från det att jag var 15 till 18 år. Stod man i köket hade man lyxen att kunna göra sina egna hamburgare. Kommer ni ihåg Chicken Flatbread? mm sååå god, speciellt min egengjorda!! jaja till saken. Igår kväll/natt vid ett blev jag så sjukt sugen på en sådan, men den serveras ju inte längre och absolut inte klockan ett på natten. Tror ni inte att jag känner samma jäkla sug efter den nu när jag vaknade.

Får kila ner till affären sedan och se om man kan köpa saker så jag kan kopiera den hyffsat i alla fall =)
Alla ni som sett simpsons vet hur Homer fungerar när han tänker på donuts. Så är det för mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0