Idag skall jag bara va..

Vi flänger jämt runt på helger och alla andra dagar. Är det inte någon hemma hos oss så är vi borta någon annan stans. Idag orkar jag inte mer, idag skall vi ha filmkväll. Det har jag bestämt. Jag har sovit som en kratta och vaknade klockan fem utav att solen lös in.

Jag borde gå och lägga mig igen och vakna upp på rätt sida för det gjorde jag inte imorse. När mackan kom till jobbet var jag helt galen typ, hade bara haft muppkunder som snurrat runt och irriterat mig. haha!!

Robin har någon plan men han säger inte vad?! Han är ute med nino just nu och i köket står ett paket =)


Kommentarer
Postat av: 19 år och gravid i vecka 37

SVAR: Ja jag förstår, alla väljer ju själva vagn, men i vintras så såg jag en mamma springades till bussen i den 5 cm höga snö som vi hade och hon fastande och det såg inte alls bekvämt ut. Svängbara hjul tror jag säkert passar sjukt bra i city och till sommaren när det inte är snö! Men till vintern kanske det blir bökigare med hund och allt om svängbara hjulen fastnar i snön samtidigt som en hund drar? För och nackdelar, men alla skall ju välja de man själva vill :) Är i allafall super nöjd med Emmaljunga !

2010-05-09 @ 13:24:42
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0