it sucks

fy fan vilken dag!! Ingenting, verkligen ingenting att göra på jobbet idag. Solen skiner och man är fast inne!
Nu är vi precis hemkomna från kvällspromenaden. Innan det var vi hos robins far. Vi var där en snabbis på fika.

Gårdagen blev kanon. Först god mat hemma hos oss. I min familj pratar alla samtidigt och ingen lyssnar. det låter verkligen som en yr hönsgård haha. man sitter och berättar något, märker att ingen lyssnar, kollar runt sig vem är tyst som jag kan prata med, söker ögonkontakt och pratar lite mer. haha.
Efter det bjöd kvällen på bowling. Robin gav oss andra storstryk, han e duktig. Vi hade till och med tippat på vilken plats vi skulle komma på. Även där hade Robin alla rätt. jag fick 2 av 6 =/ kass. Jag kom fyra totalt i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0