Shoppingen

Jag lovade ju er bilder från igår, här kommer dom:
Världens skönaste stövlar från Tom Joules, jag önskar att dom hade gjort dom i en vanlig boots variant också. 
jag trotsade vädret idag och hade dom på mig ändå tillsammans med min nya sjal =)
 

En super fin sjal från Ester Elenora köpt på Raglady 399:-. Robin undrade nog om bråcket satt sig i min hjärna som köper denna sjal. Hihi.


Och till slut ett par Palladium skor från Johanssons 799:-. Lite kul, man hade palladium när jag var liten. Skoj att dom är "inne" igen. Behövde ett par nya vita, converse har man kört på år ut och år in. Dags för nytt =)
 

Sen så blev det en mascara och en hårinpackning men sådant är inte kul. NI som bor i kungsabcka kanske vet hur den lilla gamle (ca 40år) utlänske mannen som jobbar på pressbyrån hur han ser ut? Han sa att jag hade fina stövlar och att jag hade matchat fint idag. Att jag var fin. Sötgubbe =)

natti natti

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åh, vilka fina saker! Det var du värd!!

2010-05-27 @ 08:10:23
Postat av: caroline

stackars dig. Inte lyfta och vara rädd om sig nu mongo! Så fint du shoppat. Jag kollade in paladiumen i förra veckan. ska fan också ha ett par. MEn en annan får vänta tills vattnet försvinner ur fötterna. Här går det bara på tofflor =)

VAd kostade stövlarna? hoppas du får vara frisk lite till. kram

2010-05-27 @ 09:40:52
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0