Man vet inte vad man har förens man mister det.

Jag har inte haft någon större blogglust den senaste tiden som ni kanske märkt. Det känns som om det finns viktigare saker i livet än en dator.
Sen jag senast skrev har vi hunnit flytta hem till mor ( tillhör inte det vanligheterna att man gör det vid 23 års ålder med barn??) i väntan på vår nya lägenhet i björkris.

Benjamin har vaccinerats och tog sprutan bra. Lite gnäll på dagen och lite feber på kvällen. Men det gick galant.

Jag har även hunnit med att frukta för min mans liv. I onsdags (samma dag som B vaccinerats) kväll klagade han över kramp i hjärtat. Han reser sig ur soffan för att ta sig ett glas vatten i köket. På vägen dit tuppar han av i hallen. Jag har aldrig någonsin vart så rädd. Han var inte vid medvetande. Man hinner tänka så mycket på bara ett fåtal sekunder. Hit kom två ambulanser och R fick läggas in under natten. Dom har kollat allt som går att kolla men hittar inget fel på honom.

Man blir så otroligt tacksam för att få vara med honom. Jag trodde att det var slut. En sak är säker, min man är helt fantastisk och jag vill aldrig någonsin vara utan honom!!!




Ni är värdefulla!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!HH! Gud vad hemskt! Jag börjar nästan lipa när jag läser det ju! Förstår att du var livrädd och jätteledsen! Tur att allt var bra, men måste kännas lite läskigt att de inte vet vad det var för fel, för sånt hände rju inte om allt är "bra". Krya på Robban nu! Han börjar väl bli gammal.. :) Vi ska till Ullared på torsdag igen, vill ni med? Förstår om ni inte vill, det lär ju vara mycket folk!

Kramar

2010-11-20 @ 09:47:50
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken tur att det gick bra.Ja,jag säljer Houseoflola,du kan beställa via mig om du vill.15%rabatt vid köp för 850 eller mer.kram kram

2010-11-21 @ 12:54:10
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Rebecca

haha, jag vet inte :P men de såg ju förra gången. ja, mvc gör inte gbgområdet, alla gör på östra, förutom privata då :)

2010-11-22 @ 12:25:07
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag tänker inte så mycket på ärret på magen, min mage är ju redan förstörd, dessutom brukar snittet ligga under troskanten.. och inte själva operation heller. utan allt runt om. man får ju ligga på uppvak efter och inte träffa sin bebis på flera timmar, man har jätteont länge efter, man får inte lyfta tungt, inte ens sin bebis på fleeera veckor, hur ska jag isf ta mig ut med två barn när jag är ensam? eller ta upp wilmer när han är ledsen? ligga på sjukhus typ en vecka efter. uuuuusch! hoppas att den flyttar sig! jag började typ lipa igår ;)

kram

2010-11-24 @ 08:20:43
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Jannie

O fy tusan i helvete vad otäckt!!

Stackare!Hoppas verkligen han mår bättre nu.

Va rädda om er!Kul o ses senast!

Allt gick bra sen när mami kom eller?

Kramar

2010-11-26 @ 13:40:03
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0