Berry berry berry...

Idag har vart andra dagen helt själv hemma. R jobbar faktiskt, vi skjuter upp hans dagar ett tag till. B är verkligen toksnäll, han kan gny, då låter han som en liten liten kattunge =)

När R kom hem från jobbet idag så åkte jag själv till kungsbacka en sväng. Jag var tvungen att köpa amningslinnen och kvällsmys. Jag säger bara en sak, handla inte på Ica kvantum när ni är hungriga. 500:- för lite tacos och chips typ.

Namnet har inte gjort några framsteg. Vi har två som vi väljer mellan. Vi kanske kan komma till skott ikväll. Vi har nämnligen inte diskuterat detta något speciellt här hemma därav fortfarande namnlös =P

Bvc var här hemma på besök idag. Hon vägde honom och han var nästan uppe vid sin födelsevikt igen. Hon blev så förvånad över att han var så tyst när vi väkte honom och slet av honom alla kläderna för att han skulle läggas på vågen. Vår lilla prins =) Detta är kärlek =)




Kommentarer
Postat av: Veronika

Mosters lilla sötnos!!

Jag måste bli frisk omedelbums så att jag får gosa lite :)

2010-09-04 @ 15:12:59
URL: http://veda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0