Han är så fin, så fin

Idag har dagen bara rusat förbi, jag har lyckats snika till mig en ny tvättmaskin av våra hyresvärdar yes yes yes. Hoppas att denna har ett lite snabbare program än den vi har idag. Den tar två timmar!! Det är hur lång tid som helst.

Igår storhandlade vi mat och lille B var med. Han sov i babyskyddet hela tiden. Snällaste bebisen =)
Idag har han vart vaken en del så han har velat äta varannan timme. Efter middagen kom farfar, plastfarmor och R plastsyster. Benjamin var ju huvudattraktionen men en del kakor slank också ner.

Idag ställde jag mig på vågen igen, 1 kilo kvar, så är jag nere på min inskrivningvikt i vecka 11 =) Det känns bra! Jag är ju ute och går 3ggr om dagen så det är ju inte så konstigt. Imorgon spelar R match då skall vi vara supportar så jag skall förmodligen åka bussen in. Det skall bli spännande och se om man kommer iväg i tid. Vem vet lillskiten kanske får för sig att han vill äta..

Han är så go så jag skulle vilja krama sönder honom. Benjamin & Robin är det bästa som hänt mig. Jag är så tacksam som har dom i mitt liv.

Hiihi han ligger bredvid mig i soffan och sover, och fick ett sånt där ryck, både armar och ben flög upp. Så SÖT

 



 


Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Så fint du har gjort det, vilken fin sida.

"Skrutten" är ju så god att man bara vill äta upp honom..... :o))

Stor KRAM till er alla 3!!!

2010-09-07 @ 07:46:12
Postat av: caroline

lilla fisen. Hoppas det gick bra på bussen idag. kram

2010-09-07 @ 14:01:36
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Mathilda Brorström

Stort grattis från mig till hela familjen! Vilken underbart söt gosse ni har fått Carro! Hälsa Robin grattis från mig! Kramar Mathilda

2010-09-08 @ 12:03:58
URL: http://dramathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0