Dagar som dessa känns för Jävla bra!!!!

Igår vaknade vi upp till riktigt höstrusk väder. Fy fy fy. Dagen bjöd i alla fall på en ripp till bvc. Lilleman är nu 70cm och väger 8505gram. Skrutten =) Efter bvc åkte vi en sväng till kungsmässan för att handla present till robins bror. Först blev det lite jobb för mig och mamma så vi kom till kalaset vid kvart i åtta =)

Idag har vi fått toppen nyheter, nästan toppen iaf. Nästan så man börjar fundera på aprilskämt =)
Igår fick vi två samtal om lägenheter. Den ena i kungsbacka och den andra här i kullavik, tre lägenheter ifrån där vi bor idag.  Idag var vi och kollade på den sistnämnda, den enda nackdelen är att Benjamins rum är ytte pytte litet, men lägenheten är stor, den är på 86kvm. Man funderar på hur kräsen man skall vara?

Vi har tills på måndag att bestämma oss men innan dess skall det ringas lite samtal och diskuteras här hemma. Det känns i alla fall riktigt bra just nu. Vi har beställt vår nya bil också, den kommer om ca 2 veckor. Robin är så förväntansfull att han knappt kan sova ;)

Ikväll är jag gräsänka. Bara jag och Benniebusen hemma =) Skönt

Tack o hejj, trevlig helg

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Kul med ny lägenhet och lite lyx att kunna välja =)

2011-04-02 @ 15:10:10
URL: http://saratilling.se
Postat av: Caroline

vad roligt, har ni bestämt hur ni ska göra med lägenheterna nu då? Kram

2011-04-03 @ 19:06:06
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0