alive

vi lever, tiden räcker bara inte till. JO det gör den väl egentligen men det är det sista på min engelska nu , nationellt prov nästa vecka sen är det över =)

Vimyser runt här hemma på dagarna bakar o lite så. det är en sådan himla rolig period med Benjamin. det är nått nytt varje dag. Man slutar aldrig att förvånas. Olika lekar och nya hyss. Man blir så himla himla glad. det låter klyshigt men det är så!!

Jag sitter mest i datorn nu för att jag måste skicka iväg julkorten på framkallning om det skall bli några i år! hehe. Jag har tagit kort på B i år igen men jag kan inte flasha det här. Ni får se det senare =)
Hur går det för er? Har ni fixat egna julkort, klippt o klistrat, fotat eller rent av köpt färdiga??
På söndag är det redan tredje advent, mysigt. Jag ska övertala Robin att vi ska plocka upp granenen då. jag tycker att det är så mysigt med gran och fint. Förr när jag bodde hemma tog vi upp den kvällen innan julafton, men då var den ju inte uppe så länge.

Vi får väl se var bennison säger om gran, den lär väl åka i backen. haha
Jag e lite sugen på att ta hit några vänner en kväll o baka lite julgodis. HIttills har jag bakat Mozartkulor och marsipan/baileys kulor i vitchoklad. men vill göra rocky road och knäck med.
Vad gör ni för julgodis??

Nästa vecka är dock fullt upp med jobb, prov och läkarbesök. Jag jobbar 6 av 7 dagar nästa vecka. Jag kommer väl gå i väggen av utbrändhet haha.



Data Hacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0