I´ve changed my mind

Ska snart ta o hoppa i säng, jobbat idag 15-20. Jag tycket det är ganska skönt o jobba till 20 nu under julen. man får fixat o pillat det man inte hinner under dagen.

I år står det inte mycket på våra önskelistor, i stort sätt ingenting. Pyjamas till mig o b bara. Nu satt jag o tittade runt på nätet o såg dessa fina saker. ho ho tomten om du fortfarande har plats i säcken ;)

Gungstol Star - A-1-256879
Bennie har ju en del av de andra star möblerna från kids concept. hur söt var inte denna gungstol?? Finns hos Skojostoj

105474_1.jpg
107898_1.jpg
107899_1.jpg
Dessa fina kuddar från Mairo har jag tidigare spanat in men 415:- för en kudde känns lite väl saftigt. Nu e det rea och kostar 249:- fortfarande dyrt men dom e så fina. Jollyroom. tack för tipset Jannie =)

Kommentarer
Postat av: barkisson

Nattugglan! :)

2011-12-12 @ 23:20:55
Postat av: Jannie

Vsg going!Kul att gammelgäddan kunde tipsa om något!

Har du vart på Jollyroom?De finns ju tydligen i Mölndal...

Gungstolen är SÅ fin!

Hade gärna fått flytta in här med!

2011-12-13 @ 18:24:10
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0