oj så snälla vi har varit!

Vi har firat jul i dagarna tre. Fredag, lördag och söndag. Och vilka fina presenter vi fått, vi måste vart toksnälla eller så är det som så att vi har väldigt snälla människor runt omkring oss. Jag fick massa fina smycken, pengar, morgonrock, parfymer mm. Bennies bäste klapp e nog en bobby car. Han drar ut den och sätter sig på den framför tvn. Lill plutt.

Idag jobbar Robin igen och Benjamin leker loss hos mormor. Jag skulle jobbat men idag är jag sjuk. Näsan rinner, kroppen värker och svettattackerna kommer lite då och då. Haft fruktansvärt ont i magen i söndags och igår. Jag blir lite orolig då den det är nog för all julmat och 15kilo godis. Inge bra.

Imorgon skall vi tokmysa hela familjen för på torsdag kväll lämnar vi Benjamin till hans farmor för på fredag morgon bär det av det Manchester =). Jag kommer dö av saknad. Det känns så i alla fall. Han e ju mitt allt. När han somnar för kvällen, redan då saknar jag honom och vill att han skall vakna. Hur skall jag då klara 3 dagar!?!

I lördags glömde jag kameran när vi firade jul hos mamma men jag bjuder på lite bilder från de andra dagarna.


Gammelfarmor, "styv farmor" och gammelfarfar

Glad farbror =)

Mini farbror mys =)

Pappamys

En trött kille och en mun som vart lite varstans ser ut såhär..

Morfar

en till gammelfarmor =)

oj vad kan det va?

en skjorta =)

får ta juldagen i ett annat inlägg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0