Plupp vs Berry

Robin gillar inte att jag kallar pyret för plupp. Han tycker att det låter fult, men jag tänker på det där söta trollet med blått hår som bor uppe i norr. Han e söt. Robin hittar inte på nått annat namn så fram tills han gjort det kallar den pyret för plupp.
Imorgon går vi in i vecka 15 (14+0) veckorna går mycket snabbare denna gång. Jag har känt plupp, snurra runt, det små bubblar i magen. Nyfikenheten på vad det är för kön är större denna gång. Jag vet inte varför, men så är det. Magen växte väldigt fort i början, nu har den saktat av lite men jag känner mig ändå "stor" för veckan.

Plupp vecka 14 (13+6)

Berry, benjamin vecka 15 (14+3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0