En förkylning som hette duga

Jag har blivit tokförkyld =( Kände av halsen redan på natten vid nyår. Nyårsdagen var sådär vi var hos våra gamla grannar. Natten mellan lördag och söndag var hemsk, jag kunde inte svälja för dte var så mycket slem i halsen. Jag fick även kväljningar pga det. jag tog mig i alla fall i kragen och gick och jobbade fyra timmar i söndags. Igår låg jag som ett kolli här hemma. benjamin har klarat sig hittills och jag hoppas att han slipper detta. Jag har haft ont i hela kroppen men ändå vart tvungen att kånka ut på hund och barnvagn. Det är då man verkligen älskar att bo en trappa upp. Lyfta vagnen upp och ner är jobbigt annars men nu var det kaos i kroppen typ. Idag känns det lite bättre och jag hoppas att jag blir bra tills imorgon för då fyller syster V 26år =)

Igår när R kom hem från jobbet åkte vi en snabbis till frölunda. Jag fick en jätte fin sjal i julklapp som tyvärr var lite trasig i spetsen så den skulle bytas. R skaffade sig en gps så att han hittar runt till de olika företagen han jobbar med.

Alla mina byxor har blivit förstora så jag skulle visa R ett par svarta byxor från gina som jag önskade mig. Tur som jag hade hängde ett enda par kvar på rea. Så jag fick dom redan nu =) Gött och slippa ha byxor som hänger som en påse i röven =)

Robin kommer inte hem förrens vid tio tiden idag. Han kollar på frölunda hockey ikväll med sin mammas kille. Får se om jag skall försöka rensa lillemans garderob. Vika ner smått och hänga upp stort istället =) Han växer så det kankar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0