alldeles perfekt

Kvällen har vart kanon. Benjamin vräkte i sig gröten som vanligt och strax efter blev det bad och sen slockande han som en stock. Jag fick för mig att börja springa några dagar i veckan så idag vart det premiär. Efter ca 100m tänkte jag vafan håller jag på med, kände mig son en strandad val med andningssvårigheter. haha. Strax efter det kom flåset igång och jag sprang i ½ timme. Jag var faktiskt inte helt slut när jag kom in, jag hade kunnat ta en längre runda men jag ville inte riskera att inte komma ur sängen på några dagar. Väl hemma blev det tio minuter rockring med. Inte illa för att inte rört ett finger på ca 2år. hehe

Som belöning av detta blev det kanongod kräftsjärt pasta och glass. Kanonbra med glass eller hur?? ;)
Nu har jag tagit ett bad med hårinpackning, robin vallar Nino, sen blir det nog tidigt säng idag! Imorgon blir det baby café =)


Kommentarer
Postat av: Carro barkis

Du är världens goaste Daunii. <3 godnatt på er

2011-03-14 @ 21:55:02
Postat av: Svärmor/Farmor

Herregud vad duktig du är! Du var värd både pasta och massor av glass efter denna kraftansträngning. HEJA DIG!!!

2011-03-15 @ 08:06:11
Postat av: Jannie

Duktig du är!

Jag snackar med Carro,så hör jag av mig

så fort jag vet något!

2011-03-15 @ 15:50:51
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!

http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_14.html



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag!

2011-03-15 @ 18:07:09
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0