spela i ett baby band

Tiden blev lite knapp i morse. Jag skulle gå med nino klockan nio men kom inte ut förrens tio över. Så jag fick skynda mig runt så jag skulle hinna till babycafeet som började klockan 9.30. Benjamin somnade i vagnen men han fick minsan vakna när vi kom fram (dum som jag e så trodde jag ju att rytmiken började då). Så han var lite små gnällig under tiden vi var där. Han ville verkligen inte somna om, man kunde ju missa något kul!

Det var i alla fall jätte kul på cafeet, många trevliga mammor så dit går vi nästa vecka också =)
När vi kom hem strax innan tolv, slockande Benjamin som en stock, jag lade mig för att vila lite med men kunde inte somna så jag bläddrade lite i nya vi föräldrar. Jag har typ inte läst ett enda nummer. Gick på en premunering (stavas?) när benjamin var nyfödd.

Får se vad vi gör resten av dagen, dne går nog i vilans tecken i all fall. Kanske att vi åker och handlar lite mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0