5 dagars race

Idag var sista dagen på mitt femdagars race på jobbet. Trött var ordet. Hoppas på att Benjamin är sugen på att sova till typ halv nio imorgon , det har han gjort både idag och igår så hoppas hoppas hihi. Imorgon kommer Victoria o wille hit, det var ett tag sen vi sågs nu. Jag har inte så mycket bilder från resan så jag visar er när jag fått fler bilder av syster o mamma.

Var hos barnmorskan i måndags med. Tyvärr glömde vi väga mig menom min våg här hemma stämmer med bm:s våg så har jag hittills gått upp 6kg. Det har vart alldeles för mycket gottigt nu det senaste. X antal kilo har trillat in i min mun sen innan påsk. Det måste bli ändring. Det är inte bra för plupp heller. Finns det godis här hemma när jag vaknar så äter jag det o inte frukost. ÄNDRING!!!

Nu e jag i alla fall ledig i två dagar och sen har jag även ledigt i helgen. Så skönt. Jag väntar på besked från försäkringskassan om min havande/graviditetspenning. Men jag har bestämt att den 8 Maj går jag hem i vilket fall beviljat hp eller inte.

Jag är ju i vecka 30 nu men jag bjuder på en bild från när jag gick in i 29.


och en bild på fina fina B, busunge

Kommentarer
Postat av: Victoria & William

Gos mage, så fin =)

2012-04-24 @ 23:20:11
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nostalgiskt då min mage ungefär var lika stor i vecka 30 och att jag också låg på ca +6 kg då. Men kilona försvinner illa kvickt sen. Jag ligger redan på -2kg från min invägningsvikt från september förra året. :-)



Ramarna är köpte på InnoFinn i Stockholm men det är ett tag sedan. :-) Alla frågar var de är köpta mme det är alltid så tråkigt att säga att de är köpta för några år sedan. :-/

2012-05-04 @ 19:57:22
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0