changed plans

Idag skulle jag gjort stan med Victoria men hon fick ingen barnvakt så det blir nog på torsdagkväll. Det blir bra det med =) Istället åt jag o b frukost hos svmärmor medans R golfade sedan drog vi till frölunda torg lilla familjen. Skulle köpt påskpaket till b och lite till plupp. Påskpaket till b blev det kan jag lova. Tisha och solkeps plus att vi sprang på en "byggbänk" på leksaksaffären som tydligen hade utförsäljning så 50%på allt. Fanns ju inte jättemkt kvar men den fina bänken kom med hem.

Jag kunde ju inte vänta o ge den i påsk så den e redan uppe och Bennie har skruvat o hamrat på det mesta. Kanske tar han efter morfar o svåger o blir snickare hihi. Till middag kom min storasyster o man hit o åt med oss för att sedan spela bingo. Ingen flådig resa till thailand eller ny bil. Peter vann ia 100spänn tjoho!

Igår var vi i borås i skogen med Robins arbetskamrat, hundarna sprang löst i två timmar o Nino var inte ens trött när vi kom hem. Han blir aldrig slut. Svinkallt var det med. Våren lyste med sin frånvaro igår och det föll till och med en o annan snöflinga :( sen kom solen fram men det var fortfarande kallt i luften.

Hoppas på en vårskön vecka nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0