3 dec

vilken toppenhelg vi har haft! helgen startade med farmor övernattning för bennie och twilight för mig o robin. såå himlans bra!!

på lördagen fyllde min farmor år så vi hämtade upp bennie vid halv tolv för att sedan åka på kalas. kvällen avslutades med middag hos svärmor.

Igår gjorde jag lite come back på jobbet ( jobbade 3h i måndags kväll också ) och jobbade fyra timmar. Robin mötte upp mig med barnen när jag slutade så gick vi och åt.

Det var bra att robin fick vara själv med dom några timmar. Han fick lite perspektiv på hur mkt/lite man hinner med två kottar hemma.

väl hemma var det bara att börja fixa och duka upp adventsfikan för mami och mina systrar.

B kom i säng sent och Nia har trott att det har vart nån matbuffe inatt. Hon har vaknat ca varannan timme. Jag känner mig såå trött idag. Det snöar och är i alla fall ljust och fint ute. Får bli lite pulka åkning i eftermiddag. :)






Kommentarer
Postat av: Svärmor

Oj oj oj, vad fint fatet blev :o))

2012-12-03 @ 16:36:03
Postat av: Jannie

så jädra gulligt att du hjälpte till på jobbet!<3
O tack för garvet!buffé???ha ha ha
Go Nia go Nia!

2012-12-03 @ 23:51:07
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0