Lucia

Jösses nu är det redan mitten av decmeber snart! Idag ska vi ner klockan fyra till dagis för Benjamins första Luciafirande =) Ska bli såå kul o se honom, om han kommer sjunga, stå kvar osv. Lilla killen, han har verkligen blivit så stor. I vanliga fall hämtar jag hem honom klockan två men dagis ville hellre att han skulle vara kvar tills Lucia firandet var över. Kommer nog vara en trött kille ikväll. Igår kom Robin hem med Madagaskar 3 (hade release igår) och jag undrar vem som var gladast barnen eller päronen?? Vi alla skratta högt flera gången. Så roligt och höra Bennie skratta till filmer så, att han fattar skämten o så...
Jag och Nia håller fortfarande på och snorar massor här hemma så middagen vi hade tänkt bjuda mormor & farmor på efter Lucia blir inställt.
 
 
Två julfina kottar i Julkorts action. Ni gör mig lyckligast i världen!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Nämen gud så fina dom är! Farmors hjärtegryn <3

2012-12-13 @ 15:33:32
Postat av: 21 år, mamma till William & Ellie

awww så söt bild på dem =) Jag försökte i dag med ett julkort men det gick SÅDÄR kan jag säga :P

2012-12-13 @ 19:10:34
URL: http://www.mittlivv.blogg.se
Postat av: Jannie

Gosingarna!!Så söta!

2012-12-14 @ 00:43:26
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Barkis

Älskade sketongar.. Vill bara kramar dom !!

2012-12-14 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0