Vecka 20

Ja halvvägs var det ja. Tiden springer verkligen förbi denna gång. Men plupp är ganska snäll. Jag mår toppen inte haft ett enda illamående, jo en gång hos mamma men inte nån mer gång. Det tackar vi för. Med Benjamin åt jag prostafen i veckor för att jag mådde illa. Inga finnar med b och en miljon nu. Plupp ligger längre ner och trycker som attans ibland. Jag får kramp i foten ganska ofta. Jag har dessutom fått extrem klåda och torr hy. Detta blir jag galen på. Huden är inte så jätte torr och jag smörjer mig mer nu än jag någonsin gjort. Den där klådan är lixom under huden överallt. Främst på bröst och ben. Värst är på kvällen när kläderna skall av. Nån annan som vart med om det? Och vad gjorde ni åt det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0