Matriella ting

Det var väldigt länge sedan jag köpte mig något som jag verkligen verkligen vill ha. Min snälla man kom hem med lite fina presenter till mig och barnen. Tyvärr glömde han en påse på stan med några tröjor till B så det blev inte så mkt till honom.

Jag fick i alla fall de fina jeansen och indian skorna som jag bloggade om. Såååå himla himla fina. Nu längtar jag efter min gamla kropp!! Jag fick dessutom vita converse och ett par Reebok easytones. Jag har råkat anmäla mig till göteborgsvarvet nästa år så till hösten är det mer än Pw som gäller. Men fram tills dess att kroppen har läkt såpass så får det bli powerwalks =)




tack världens bästa bobbi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0