Bara jag?

åhh jag är vår o shoppingsugen. Till mig själv är inte så kul att handla just nu, tjockisen. men jag har världens snällaste man som hade klickat hem den där tröjan som jag hade spanat efter länge. Kommer ni ihåg den med hjärtanen på ryggen?? Tyvärr var den inge vidare på. Vet inte om det var storleken eller modellen så den åker tillbaka iaf.

Bennie skulle vilja ha lite nya långärmade tishor. Han är så varm av sig så tjocka tröjor smälter han bort i och kortärmat känns ju lite bart tycker jag. Robin har jobbat i helsingborg/malmö igår och idag så igår kväll var det jag o datorn. Satt o surfa runt på diverse sidor för att kolla lite tishor till B. VARFÖR finns det typ bara med robotar, monster, bilar, spiderman mm? Jag kan väl inte vara den enda som inte vill ha sånt. Blää. Några enstaka hittade jag utan men då endast farfarströjor.


Kommentarer
Postat av: Barki

Gumman snart öppnar Lisse,då går vi o trycker upp en tisha till lillkorven med hela familjen på :) hihih snöggt puss

2012-03-01 @ 16:20:19
Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Enligt två av min appar (babycenter och babygruppen står det 16 cm men på den tredje står det 25 cm! knäppt :S

2012-03-01 @ 18:51:10
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella

En tanke kan det vara så att vissa mäter längden som huvud till sjärt och vissa huvud till fötter? för då blir det ju stor skillnad! för på mina appar som säger 16 cm så står det från huvud till stjärt _:)

2012-03-02 @ 18:45:54
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Wilmer älskar bilar-tröjorna, men så är han ju Bil-galen oxå. :P

2012-03-04 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0