fredag och sol =)

Vilka härliga vårdagar det har vart här! Igår var vi ute och lekte och B vågade äntligen njuta utav rutchkanan. Upp o ner si sådär hundra ggr. Innan har han bara velat stå där uppe och inte vågat åka ner =)

Idag när vi kom till dagis satt en lapp på dörren att det gick vattenkoppor. Bröt tydligen ut i tisdags! NEEEEEEEEEEJ tänkte jag, vi ska ju åka till turkiet om 12 dagar. Kan sätta min högra arm på att han kommer bli sjuk så blir det väl ingen resa =( hoppas att han insjuknar under helgen nu i så fall så borde han vara smittfri så vi kan resa. Eller att det inte hinner slå ut innan vi är hemkomna igen. Vi får se. Känns bara sååå typiskt när vi ska iväg och njuta.

Idag är jag en såndär hemsk mamma som har sitt barn på dagis trots att jag inte jobbar. Skulle jobbat idag men jag fick en klipp o slingtid kl13 så jag tog ledigt plus att farbror fyller år imorgon så vi ska på kalas. Vi har ju fått nya öppettider nu så framöver jobbar jag till 20:00 så jag hade inte vart på kalas förrän kvart i 9 ungefär.

Gjorde pass i tisdags och fick sms idag om att det redan var klart. Snabba puckar där =)
Just d ja, jag har ju inte skrivit här sen innan könsUL. det gick kanon och vi fick en så fin bild på plupp när den tittar in i kameran =) Vi håller det lite halvhemligt fortfarande. Vill man veta så får man men man får hålla det för sig själv för alla i vår familj vill inte veta.

Ne nu ska jag fixa mig o dra till frissan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0