segis

Nu har jag vart borta ett tag. Vi har vart lite småsjuka hela gänget men är bättre nu. Jag har åkt på ljumskbråck även denna graviditet så när kvällen närmnar sig har jag ont och är trött därav inget bloggande. Förra veckan var vi på bushuset med becca, matte, vicky och ungarna såklart. det var inget för B, han e så försiktig vår lille korvunge =) får vänta tills han blir lite större och vildare haha.

Imorgon blir det lekdate med vicky o wille igen skoj skoj. Hoppas på lika fint väder som det vart hittills i veckan så vi kan vara ute en sväng =) Nästa torsdag skall vi kika in hos plupp igen =) Sen skall jag och Vicky shoppa på stan. Lite till plupp, lite till mig o lite B, speciellt ett par vårskor. Vi rensade ut halva Robins gaderob idag så han behöver också lite nytt men vi tänkte kolla till helgen kanske. Det e ju inte så att han jublar av glädje hehe. Jag får muta honom ;)

Jag har en del bilder jag borde lägga in till er men just nu kallar sängen. Får se hur det blir imorgon kväll =)
Natti natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0