Morfar

Om en stund kommer bennie morfar hit, det var ett tag sedan vi träffade honom nu =( moster Petra kommer också förbi så vi ska äta lite mat ihop. Det blir nog kasslergratäng skulle jag tro. det är det som står på matlistan i alla fall. Robin skall spela korpen fotbollsmatch ikväll. De är kort om folk och jag erbjöd mig att vara med, men det fick jag inte. Konstigt va?? Jag hade nog gjort jätteee många mål, ingen hade vågat tackla mig så jag hade ju vart grymme bra. haha.

Imorgon är bennie ledig från dagis, jag hoppas att det skall bli fint väder igen. Det är så fruktansvärt tråkigt när det regnar. Det blir ju till att man bara sitter inne. Frisk luft vill man ha. Förresten i söndags fick vi ett ryck o åkte och köpte robin en cykel och bennie en cykelvagn. Mysigt, nu kan vi cykla hela familjen =)

Ahwanee 28"

Kommentarer
Postat av: Sandra & Zepplin

Ja det var jätte fina namn :)

Underlättar ju lite när man vet vilketn kön det är hehe...

2012-05-16 @ 11:01:58
URL: http://sandraochco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0