såååå glad

Imorgon är det min sista arbetsdag!! Fick reda på idag att jag fick full graviditetspenning. Tjoho! tacka gud för det för jag har såå ont i mina ben. jag har fått massa små små blodkärl som har brustit lite varstans på mina ben så jag ser ut som en gammal kärring på benen =( ont gör det med.

Får se om det blir bättre med bloggandet nu när jag går hemma igen, det lär ni ju märka i så fall haha. Plupp mår kanon för övrigt och bökar runt som attans. Skall leta tyg så jag kan sy ett spjälsängskydd nu under "ledigheten" med. Allt annat är inhandlat, lite kläder så nu har vi så vi klarar oss i 50-56 och vagnen beställde vi förra lördagen. Nu e det bara 8 veckor kvar, jag har nog inte fattat att vi snart är fyra. Konstigt det känns och tiden har verkligen gått fort denna gången.

Nattttiii

Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor :o)

Håller med, visst har tiden gått fort denna gången.... Härligt att du fick full graviditetspenning´, hoppas att du får en chans till liiite vila för benen nu då...

Nedräkningen har börjat, 8 veckor går fort, alla ser vi fram emot den nya familjemedlemmen... :o)) KRAM

2012-05-08 @ 13:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0