v34

Idag var det besök som barnmorskan. Allt såg fin fint ut, pluppen ligger nu redan neråt och vågen visadade på +9kg sen inskrivningen. Det känns mkt för att vara nu. Jag gick ju bara upp 11 kg med Bennie så det känns som att det kommer bli mer denna gång. Dock vägde jag 4kg mindre på inskrivningen med plupp än vad jag gjorde med B så jag kommer nog inte gå över min födelsevikt med honom iaf.

Jag har slarvat som attans med mina järntabletter har nog inte ätit på två veckor eller nått så jag har vart jätte trött nu i några dagar så nu sa min barnmorksa till mig att jag skulle äta en varje dag istället för varannan. jag tycker att man glömmer lätt när det är varannan dag. Plupp delar ut en hel del härliga revbenssparkar som får en att vika sig lite då och då. Idag är det bara 45 dagar kvar till beröknad. Galet vad konstigt det känns att vi snart skall ha en liten. Vi har nog inte fattat det än här hemma, men oj vad vi längtar!!

Dagens mage (33+3):


Bennie mage(33+0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0