hypnotisören

Igår kl 18 ringde syster o undrade om jag ville gå på bio 18:30. Skynda skynda!
Slängde på lite rouge, snabbt blöjbyte och en amning på det. Tjugo över satt jag på hojjen och cruisade ner.
Det blev hypnotisören. Riktigt bra tycker jag. De två senaste gångerna jag vart på bio har en pojke vid namn benjamin vart med i filmen. Lite lustigt!
O förresten ät inte pannbiffar med vitlök i innan bio. Jag har nog aldrig skämts så mycket. Raparna bubblade upp hela tiden och trots attvjag höll munnen stängd och handen för så luktade dom. De hördes inte som tur var, men gubben bredvid mig tröttnade efter ett tag o satt framåt böjd. pinsamt, då ville jag gå!


trevlig helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0