känslan av att vara världens dummaste mamma

idag skulle jag premiärlämna på dagis. Robin sköter alltid lämning och jag hämtar.

vi köpte nya skor till herrn för någon vecks sedan. de har nu stått i hallen så han har kunnat vänja sig vid att se dom. Han hatar nya skor, hatar prova och hatar mäta.

idag skulle de nya skorna på bestämde jag. tjohej vilket gnäll det blev. Det gnälldes hela vägen till dagis och när vi väl var framme eskalerade allt!! Han skrek dp han skakade när jackan och skorna skulle av.



De andra föräldrarna kolla konstigt på mig och fröknarna kom typ springandes. Efter att försökt lugna honom med prat o kram så fick napp o snutte komma fram och mamma fick gå.



Vad ont de gör när de blir sp himla arga. Det känns som att han själv inte ens vet varför han blev så arg. lilla hjärtat



Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Detta händer alla föräldrar någon gång, att barnen skriker när dom skall lämnas, det är verkligen skitjobbigt, det känns som om hjärtat slits ut ur kroppen på en, hemskt.
Men en sak är säker, du är inte världens dummaste mamma, tvärtom DU ÄR BÄST!!!!
KRAAAAAM!!!!

2012-10-09 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0