En madame och ett stycke nattskräck

 
 
Robin är på fotbollsavslutning med grabbarna i laget och jag glor på lite tv. Går ju bara skit på tv nu för tiden. Tacka vet jag hollywood fruarna och Gunilla Persson. På torsdag börjar Revenge igen. I like!!!
 
Imorgon skall jag upp tidigt och lämna man o barn henne för att stå på bakluckeloppis med storasyster. Spännande! Hoppas bara inte att det regnar då blir det mindre kul. Rensat ut en massa skit som bara samlat damm i källare och skåp
.
Nia växer så det knakar och det dumma magontet har släppt så nu e hon riktigt go var lilla rullta. Hon är verkligen svinstark och har egentligen vart det ända sen start. Men hon är ju modellen större så jag antar att det är lite därför som hon är mer stabil.
 
Jag skall försöka att bli bättre på att kika in här men tiden rinner verkligen bara ur mina händer.
Bennie är inne i en riktigt tråkig period. När vi är hemma gnälls det varje minut. Inget är rätt vad vi än gör. Men om vi är borta så beteer han sig. Konstigt. Han har även börjat sova väldigt dåligt om nätterna, vaknar flera ggr och är ledsen så vi får springa upp och stoppa in napp, prata o krama honom. Varje natt i ca 1 veckas tid har han vaknat vid fem och vill sova "pappas sing". Nattskräck?? Någon mer som har det så? Tips?
 
Jag älskar denna bilden! De ler mot varandra! Mina fina trollungar!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0