ogillar

Fy jag gillar inte alls det här nya upplägget på blogg.se. Tycker det är svårt att hitta runt vart man gör diverse saker.
Idag står tvätt & städ på schemat här hemma så himlans tråkigt men det e ju sånt som måste göras det med. Det går ganska snabbt och städa. Vi brukar försöka ha ordning o reda inte massa leksaker och kläder överallt. Då blir allt så mkt lättare när man skall städa och det ser trevligare ut tycker jag.

Skall försöka börja springa lite hade jag tänkt. Jag har ju råkat vara stor i käften så nu e man anmäld till göteborgsvaret. Tjohoo! Tanken var väl att jag skulle börjat i måndags och nu är det torsdag och jag har fortfarande inte varit ute haha..



Kommentarer
Postat av: Katarina - Mamma till Noel och gravid med nr 2

Hej! ja jag hade gärna hängt med någon dag snart, hade varit jättetrevligt :) Jag mår bra, har varit lite orolig för missfall från och till då jag haft rosa flytningar med det har avtagit och jag har inte haft någon smärta så än sålänge är jag gravid och mår fint Troligtvis falskt alarm då det är vanligt under det 12 första veckorna. Snart dax för UL och det skall bli jättekul!

2012-09-16 @ 14:08:06
URL: http://Katarinachristensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0