städtorsdag

Tordag igen och det är = städdag. Så så rolig har förmiddagen varit. Nia tog en lutare på 1,5h så jag hann både städa och sova en stund :)
bara toan kvar men det är Robins uppgift hihi

igår efter dagis tog vi en fika med syster. jag tog bara en kaffe sen att bennie behövde hjälp med chokladbollen är en annan sak ;)

efter att middagen var intagen fick det bli lite träning. kör 30min löpband och lite maskiner. kondisen har ökat rejält på bara 1,5 vecka. förra veckan höll jag på och avlida efter 15min och var tvungen o pausa. igår körde jag i ett och hade till och med ork kvar :) har bara kört 20min innan också










Kommentarer
Postat av: Veronika

Snygg hållning man har!!

2013-02-07 @ 16:18:55
URL: http://enlivsnjutare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0