Disney on ice

Jahopp då har man åkt på sjukstuga igen. Ont i kropp, hals o öron. Samma som de två senaste gångerna men då har jag självläkt men det har tagit ca 2veckor varje gång så idag tog jag mig till vårdcentralen och det visade på halsfluss. Så nu knapras det pencillin.
 
Jag tog mig i alla fall i kragen och följde med på kvällens planer. Disney on ice. Benjamin satt som ett litet ljus och mumsade popcorn samtidigt som kan kollade med stora ögon. Lilla myskille. Han njöt nog av att få vara med farmor, kenneth, robin & mig helt själv medans Nia gosade hos mormor.
allvarliga miner när pappa tar fram den dumma blixten.
 
 
Imorgon fyller stora syster Veronika 28år, får se hur jag känner mig och om hon vill ha dit mig. Men inget besök inga paket höhöhöh ;)
 
Nu slötittar vi lite på Rocky och jag håller på och skicka in månadens mammapeng. Tar dagar från båda barnen då vi fortfarande har över 100dagar kvar på Bennie. Oj vad länge vi kan mysa hemma ;)
Får iaf se hur framtidens planer ser ut om det blir jobb eller plugg. Helst vill jag ju vara hemmafru, men man vill ju leva också =)
 
Helgen är full av planer. Solkräm ska handlas, väskor ska packas, ner i källarn och kolla solhattar & sandaler och på söndag är det barnbarns middag hos Robins farmor =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0