Mitt i veckan babbel

Redan onsdag!! Idag fortsätter jag och slappa runt här hemma i mjukisar fram tills klockan är dags för dagishämtning. Tvätt ska vikas, det skall plockas lite här och där. Benjamin råkade radera alla kanelerna på tvn igår så de skall installeras om osv.
 
Har vart svin duktig med godis och mat sen i lördags (inte så länge jag vet, men för ett sockerfreak så är det länge) men igår kväll kom Robin på att vi hade en chipspåse hemma och tyckte att vi öppnar den, äter och slänger sen resten så har vi inget sånt hemma. Mitt i vräkandet kom ju jag på att paradisasken stod öppen, shoop shoop så var några bitar nere också. Men nu, nu jävlar ligger det i sophuset så nu finns det inget läskande hemma!!
 
Tränade med mami igår och idag blir det träning igen. Ikväll skall jag till Barnens Hus med syster. Vi ska spana på lite bilstolar :) Syster har förresten börjat blogga ni hittar henne här
 
 
älskade buse =)
happy girl
Frukt&Grönt killen
Krypandet har gått vidare till en variant av plankan som sedan slutar med att hon ligger på sidan och poserar med en arm upp i luften. Lilla pruskan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0