en skev självbild

Jag gymmar på fitness24seven. Massa blandat folk där, gamla, unga, tjocka, smala osv.
Både jag, robin och min mamma har lagt märkte till en väldigt speciell tjej. Hon är så extremt smal, hon viker ner sina träningsbyxor så man ser hennes höftben stå rätt ut, man ser även revbenen genom hennes linne. Hon tränar extremt länge och tar väldigt många pauser för att spegla sig eller gå på toa, mest pauser för spegeln. Innan hon börjar träna så är hon ute i omklädningsrummet hur länge som helst. byter om inne på toan, plattar håret (innan träning!! vem gör det?) och borstar tänderna, och givetvis ca 50 tittar i spegeln. Vi alla tror att allt inte står rätt till, det är inget normalt beteende.

tycker synd om henne som förmodligen inte är nöjd med sig själv. Inser hon inte hur fruktansvärt smal hon är!? Kan gymmet gå in och göra nått?




Kommentarer
Postat av: Veronika

Låter inget vidare... Prata m personalen, gör de uppmärksamma på tjejen... Tråkigt när människor inte tycker att de duger. Svårt för dig/er att prata med henne.

2013-03-13 @ 22:22:30
URL: http://enlivsnjutare.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Fy, det är hemskt när man ser människor som uppenbarligen mår dåligt över sig själva. :( Men jag tror inte gymmet kan göra något, de får väl inte porta en människa utan belägg för att hon är smal kan jag tänka mig :( Kram

2013-03-14 @ 08:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0