onsdag

igår var jag o nia iväg med syster vera en sväng till frölunda. Bråkade lite med en gubbe som peka finger åt oss för att vi tuta, fikade, lch shoppade lite.
Jag köpte några jättefina galgar inne på tiger, skulle gärna fylla på med fler så jag bara har sådanna. En kofta från kappahls hampton republik kollektion fick också följa med hem. Sen åkte vi en sväng till backaplan för hemligt uppdrag hihi.

Robin hade hämtat bennie på dagis när jag kom hem så vi slappade lite och åkte sen till ikea, jag skulle ha lite tyg så vi passade även på att äta när vi var där. Köttbullarna var tillbaka wehooooo :) utan häst skulle jag tro...
på vägen hämtade jag ut ett paket med ett par jeans jag beställde. Vet inte om de är lite stora eller kommer bli. Någon läsare som har please jeans? töjer de sig mkt?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0